• Psychologia przedsiębiorczości

Autor Joanna Pyrkosz-Pacyna
Wydawnictwo Wydawnictwa AGH
Stron 158
Rok wydania 2020
Oprawa broszurowa
30.80
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
Paczkomaty InPost 12.99
Kurier DPD 14.99
Kurier INPOST 14.99
Kurier DPD Pobranie 19.99
Dostępność 4 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 9788366364332

Zamówienie telefoniczne: 791572838

Zostaw telefon
Książka zawiera przegląd aktualnej wiedzy naukowej z zakresu psychologicznych aspektów aktywności przedsiębiorczej. Przedsiębiorczość to wszak nie tylko domena ekonomistów czy specjalistek od zarządzania. Za aktywnością przedsiębiorczą stoją konkretni ludzie, których sposób myślenia, podejmowania decyzji, tworzenia innowacji, jest motorem powstawania nowych firm, ich rozwoju, a czasem i upadku. W publikacji tej znajdują się wyniki badań, przegląd teorii i praktyczne przykłady dotyczące m.in. takich zagadnień jak motywacja, innowacyjność, radzenie sobie z porażką czy osobowościowe korelaty aktywności przedsiębiorczej. Podręcznik, mimo że opiera się na wynikach badań naukowych z zakresu psychologii przedsiębiorczości, napisany jest przystępnym językiem, co czyni go odpowiednią lekturą dla wszystkich osób zainteresowanych aktywnością przedsiębiorczą i przedsiębiorczymi kompetencjami.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia